Ons verhaal begon op 30-jarige leeftijd, toen mijn man en ik besloten om vergaderzalen en internationale hotelketens te verlaten en een nieuw tijdperk van hotels in te luiden. Door onze ervaring in 5-sterrenhotels hebben wij in hotels op alle continenten verbleven en geleerd wat belangrijk is voor de toekomst van gastvrijheid.
We keken naar knelpunten en pasten de normen aan. We misten cultuur in hotels, dus gingen we op zoek naar historische gebouwen en bliezen er frisse lucht in. Wij geloven dat velen van ons niet graag benaderd worden, maar liever het voortouw nemen wanneer dat nodig is. Gasten staan liever niet in de rij, dus hebben we wachtrijen verwijderd. Waarom heeft elke kamer een vaste telefoon, terwijl die niet worden gebruikt. We willen ons thuis voelen, maar willen ook meer krijgen dan we gewend zijn. We willen nieuwe technologieën, die ons comfort als belangrijkste waarde behouden.
We bedachten een virtuele receptie, beschikbaar via alle sociale kanalen, geen fysiek contact maar toch continue aanwezigheid wanneer je ons nodig hebt. Inchecken en uitchecken gebeurt online. We hebben Apple TV, Netflix en gratis wifi in al onze kamers. Onze hotels voelen als 5-sterren hotels, met extra zacht linnen, uitzonderlijke douches en heerlijke handdoeken.
We hopen onze New Age Hospitality te kunnen verspreiden naar alle steden die ons willen verwelkomen.
Комментарии